Godmorgon finisar!!!

Hej och god morgon! jag vaknade typ för tio minuter sen och jag har försökt få tag på Felicia (förjagvillgörangtmedhenne) men såklart vägrar hon att svara (okjagskaintesägangt) och jag har sovit ganska dåligt i natt inte skit dåligt utan ganska för att jag kunde i början först inte sova så varje gång jag vaknade satt jag typ upp skitläskigt! och sen nu när jag vaknade på morgonen så var mitt (ellens) överkast typ lindat runt min hals två varv ganska hårt så jag blev skit rädd och drog av mig det! (detkanskevartrevarv) men nu ringde Felicia mig och sa att hon skulle va med sin granne Timmy så jag och Felicia ska va med varann på söndag! så nu hade jag tänkt att ringa Maja (honkallasförmajs) så ja det var väll inget mer med det och en bild från London bjuder jag på eftersom jag e så snäääälll!!
 Och ja jag vet jag ser ut som ett spöke som försöker le med stängd mun...jaja puss och kram skum banan!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

milkshaken.blogg.se

Detta är en blogg om min fantastisk roliga vardag. Kul att du ville titta in och fortsätt läs :)

RSS 2.0