Min fantastiska dag + annat

Jag vet kul rubrik men kom inte på nåt annat!
Nej men jag sov över hos mina låtsas kusiner Alice och Emma, Alice var den tjejen längst ner och Emma den andra tjejen som var fotomodell på mitt förra inlägg.
Jag sov hos dom i 2 nätter så dom sjussade mig till centrum så där mötte jag Felicia och då gick vi hem till henne och studsade studsmatta med vattenspridare under och då skulle jjag köra ett rygg studs och landa på fötter men jag failade och typ trilla på mage de såg skit kul ut satt jag ska fråga henne om hon kan skicka videon till mig ( vi filmade på hennes telefon) och vi hade på skit hög musik vi lyssnade mest på i need youre love och miss decibel av medina fast vi hade inte på musik när vi filmade :( så det var det men ha det så skoj hejdå! jag bjuder på en bild från London för jag är så snäll!
 Jag har träffat Justin Bieber det har inte du! Okej seriöst jag fattar inte varför jag ska se ut som ett spöke på dom här bilderna!!!! okej hejdå! sov gott
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

milkshaken.blogg.se

Detta är en blogg om min fantastisk roliga vardag. Kul att du ville titta in och fortsätt läs :)

RSS 2.0