Hej tänkte börja om

Och blogga på nytt! Och nu tänkte jag fortsätta med det också! :)
men idag kom Nikita hem till mig typ kl 9 på MORGONEN!!! Men ja det var kul så gick vi till vallen och övade lite gymnastik hehe! Men det var så jävla varmt så vi gick ner till centrum och åt sushi ock köpte lite godis! Sen åkte vi och körde minigolf och det var jätte kul! sen när Nikita hade gått hem åkte jag och mamma till mina låtsas kusiners farmor och farfar för där hade den äldsta låtsas kusinen Alice kalas och hon fyllde 9 år och den minsta ska fylla 6 år så ja det var kul btw blev fett avis på Alice hon fick ett par jeans och en tjocktröja från hollister och en bodysplash där ifrån! Sen så komemr hon få en svart iphone 4s på posten snart och glöm inte bort att hon är NIO!!! Oj det här inlägget blev ett ganska sent inlägg hehe! Och nej tyvärr blev det inga bilder idag för att jag har inget e nät på luren så de blir nog nån bild på måndag kväll skulle jag tro så god natt alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

milkshaken.blogg.se

Detta är en blogg om min fantastisk roliga vardag. Kul att du ville titta in och fortsätt läs :)

RSS 2.0